Intrebari frecvente

Cum pot obtine un credit la BT Direct sau Cardul Direct?

Pentru a putea primi un credit BT Direct sau Cardul Direct, e nevoie sa indeplinesti urmatoarele conditii:

  • Sa ai intre 18 si 75 de ani, la data acordarii creditului/ cardului de credit.
  • Sa fii cetatean roman cu resedinta in Romania/ cetatean strain care lucreaza in Romania, in baza unui permis de munca valid si care are rezidenta permanenta sau temporara in Romania.
  • Sa ai venituri dovedibile, adica:
    • sa fii salariat (angajat pe perioada nedeterminata/determinata, in anumite conditii) cu cel putin 3 luni vechime la actualul angajator
    • sau pensionar: pensie anticipata, pensie pentru limita de varsta etc.
    • sau sa realizezi venituri din profesii liberale (PFA).

 

Cum imi actualizez informatiile despre datele personale?

Te ajutam noi! Tu doar ne trimiti un email la contact@btdirect.ro (nu gol 😊, ci cu o copie a actului de identitate + acest formular completat*).

*ca sa-l poti completa, e nevoie sa salvezi documentul. Dupa ce il deschizi, selecteaza tools / fill & sign.

Ce trebuie sa stiu daca vreau sa fac o sesizare/ reclamatie catre BT Direct IFN SA?

Daca ai avut o experienta neplacuta cu noi, ne pare rau. Si noi mai gresim.😊 Dar suntem aici sa te ajutam, asa ca ne poti transmite orice reclamatie privitoare la serviciile prestate ori la pretinse nerespectari ale drepturilor tale, iar noi iti promitem ca ne straduim sa le rezolvam cat mai bine.

Ne poti contacta prin:

  • Email: contact@btdirect.ro
  • Telefon ALO BT Direct: 021 308 40000264 30 2000
  • La sediul central din Cluj, str. Constantin Brancusi nr. 74-76, etaj 3, Cluj-Napoca sau la punctul de lucru din Bucuresti, bd. Dimitrie Pompeiu nr. 6A, Cladirea Olympus, etaj 3, sector 2
  • Online, accesand site-ul in sectiunea: „Cardul Direct” ►  „Transmite solicitarea ta online” ► „Alte solicitari” 

 

Cum aflu informatii despre variatia indicelui ROBOR la 3 Luni?

Poti consulta oricand aici istoricul indicelui ROBOR 3M pentru cardurile de credit cu dobanda variabila.

Ce se modifica in baza Directivei revizuite a UE privind serviciile de plata?

Nu multe, dar bune.😊 Prin Legea 209/2019 s-au transpus prevederile Directivei revizuite a UE pentru serviciile de plata, prin care se uniformizeaza anumite costuri pentru cetatenii care locuiesc legal in Europa. Noile norme inseamna ieftinirea, simplificarea si securizarea platilor tale electronice.

Consulta drepturile tale privind platile in Europa.

Cum imi activez Cardul Direct?

Cardul se trimite inactiv din motive de siguranta, dar in 3 pasi simpli, l-ai si activat. 

  • Pasul 1: asigura-te ca ai cardul la indemana, ca sa te putem identifica.
  • Pasul 2: suna la 021 308 4000.
  • Pasul 3: robotul nostru te va ghida pas cu pas. Tu doar trebuie sa selectezi optiunea “activare card”. Gata, spor la cumparaturi! 💳🤩

 

Am uitat codul PIN. Ce fac?

Nu e nici o problema, primesti unul nou! 😎

  • Ne poti suna in orice zi, de luni pana duminica, intre orele 08:00-20:00, la ALO BT Direct 021 308 4000.
  • Poti completa online formularul din pagina si te sunam noi in cel mai scurt timp.

 

Cum imi activez extrasul prin email?
  • La orice ora, iti poti vedea extrasul in format electronic, daca accesezi Contul Meu. Pentru a-l primi prin email, te rugam sa completezi acest formular, iar noi te vom suna pentru activare.
  • Daca intampini dificultati, ne poti suna in orice zi, de luni pana duminica, intre orele 08:00-20:00, la ALO BT Direct 021 308 4000.

 

Cat platesc in plus daca retrag bani de la bancomat?

Depinde cat retragi.😉 Ca sa stii exact, trimite SMS la 3750 cu suma de care ai nevoie si numarul de zile in care vei rambursa banii, iar noi iti trimitem pe loc raspunsul, cu toate detaliile calculate: 

  • dobanda
  • valoarea totala de plata, care contine si comisionul de retragere numerar.

 

Cum impart in rate o cumparatura?

Prin programul nostru de Rate Oriunde, poti transforma in rate (de la 3 la 36), orice cumparatura de peste 500 de lei. La momentul platii integrale ce depaseste aceasta suma, noi iti trimitem un SMS prin care te informam ca poti transforma suma platita in 3 Rate fara Dobanda sau in 4–36 de Rate Usoare, cu numai 1% dobanda pe luna.

Ai la dispozitie 3 zile de la primirea SMS-ului, sa te hotarasti daca vrei sa convertesti tranzactia in rate si sa raspunzi la SMS-ul primit. Pe urmatorul extras vei vedea anularea tranzactiei cu plata integrala si prima rata din cumparatura efectuata.

Exemplu de calcul reprezentativ pentru cumparaturi cu plata in Rate fara Dobanda: Valoarea DAE este 0.97% pentru un credit de 10,000 de lei, pe o perioada de un an, considerand o tranzactie in 12 Rate fara Dobanda, taxa de emitere card 30 de lei si comision lunar de administrare credit de 4.5 de lei. Valoarea totala a creditului este de 10,084 de lei.

Unde pot folosi Cardul Direct?

Oriunde in lume apare sigla Mastercard – in magazine, la bancomat sau online.

Ai 0% comision pentru orice cumparatura facuta cu acest card de credit.

Pot face tranzactii internationale?

Da, absolut. Poti folosi cardul oriunde in lume este afisata sigla Mastercard. 🔴🟠

Unde si cum imi pot plati ratele?

Aici gasesti toate optiunile. Alege modalitatea de plata a ratelor potrivita pentru tine! 💸

Ce inseamna perioada de gratie de 55 de zile?

Adica numarul de zile pentru care ai 0% dobanda pentru cumparaturile facute. 😎 Perioada e de minim 25 zile si poate ajunge pana la maxim 55 zile.

Ca sa beneficiezi de 0% dobanda, e nevoie sa rambursezi suma totala de plata pana la data scadenta a extrasului in care este evidentiata cumparatura.

Ce este serviciul Mastercard ID Check?

Pentru a putea autoriza platile online in siguranta, e necesara o protectie a datelor cardului. Fix asta face serviciul Mastercard ID Check, care iti protejeaza cardul prin:

  • confirmarea platilor online din aplicatia BT Pay cu amprenta, FaceID sau metoda de deblocare a telefonului. La fiecare plata online, primesti instant notificare pe telefon si confirmi tranzactia prin metoda de deblocare a telefonului
  • introducerea a doua parole: o parola dinamica primita prin SMS, pe numarul de telefon declarat; si inca o parola unica, definita de tine atunci cand faci plata online. Parola unica e nevoie sa o schimbi la un interval de 90 de zile.

 

Care este valabilitatea cardului meu de credit?

Cardul tau este valabil pana in ultima zi a lunii inscrise pe fata lui. Dar ca sa-l poti folosi fara intrerupere, noi ti-l vom trimite reinnoit inainte de data de expirare, la adresa de corespondenta inregistrata in sistemul nostru.

Pentru a putea primi noul card, te rugam sa te asiguri ca ai datele personale actualizate in sistem.

Am pierdut cardul. Ce fac?

Suni imediat la ALO BT Direct 021 308 4000 (pentru aceasta situatie, colegii nostri sunt aici pentru tine 24/7). De indata ce ne sesizezi lipsa cardului, noi il vom bloca, pentru a preveni eventuale tranzactii nepermise.

Cum pot afla mai multe informatii despre cardul meu?

Daca suni la ALO BT Direct 021 308 4000 de pe numarul de telefon declarat in sistem, robotul automat te ajuta pe loc cu informatii suplimentare. Daca vrei sa afli detalii pe care robotul nu ti le poate furniza, cu drag te vor ajuta colegii nostri.

❣️ Ca sa te poti identifica in momentul convorbirii telefonice, e nevoie sa ai la indemana Cardul tau Direct.

Cand pot ridica banii, in cazul aprobarii creditului?

A doua zi dupa semnarea contractului de credit, din orice agentie Banca Transilvania. Repede, nu? 🤑

Cand trebuie sa platesc prima rata din credit?

Pentru orice credit BT Direct accesat, prima rata se plateste pana in data de 16 a lunii urmatoare semnarii contractului.

Unde pot plati ratele la credit?

Oriunde ti-e mai usor! Gasesti aici toate modalitatile de rambursare a creditului, ai de unde alege! 😉

Daca sunt codebitor la un credit, pot solicita un alt credit?

Raspuns scurt, da.😊

Raspuns lung: in cadrul analizei eligibilitatii (adica atunci cand verificam daca te incadrezi sau nu pentru un credit BT Direct), ratele pentru creditele actuale la care esti co-debitor / girant, nu se iau in calcul.

Pot refinanta credite de la alte banci / IFN-uri, la BT Direct?

Da, poti refinanta orice credit sau card de credit detinut, cu conditia prezentarii de documente justificative.

Daca am solicitat un credit cu refinantare, cand pot ridica suma suplimentara?

Suma suplimentara te va astepta in contul tau BT Direct si te vei putea bucura de ea doar dupa ce vei aduce dovada inchiderii creditului / creditelor refinantat(e).

Daca platesc mai mult decat rata lunara, se scade din dobanda/ se recalculeaza soldul?

Daca vrei sa rambursezi in avans o parte a valorii creditului, te rugam sa completezi formularul de plata partiala* si odata completat, sa ni-l trimiti pe adresa: administrare@btdirect.ro. Ca urmare a recalcularii si in functie de optiunea ta, vei putea alege daca reduci perioada ramasa din credit sau cuantumul ratei lunare.

*ca sa-l poti completa, e nevoie sa salvezi documentul. Dupa ce il deschizi, selecteaza tools / fill & sign.

Daca vrei sa rambursezi creditul total in avans, e nevoie sa suni la ALO BT Direct 0264 302 000, pentru a afla suma pe care o mai ai de depus si cum poti intra in posesia Fisei de Lichidare a creditului.

Cum pot recupera suma depusa in plus pentru credit?

Daca vrei sa recuperezi suma depusa in plus, poti solicita acest lucru:

Apoi, ridici in numerar suma depusa in plus, din contul BT Direct.