Intrebari frecvente

Ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a primi cardul de credit?

Trebuie sa fii cetatean roman cu resedinta in Romania sau cetatean strain care lucreaza in Romania in baza unui permis de munca valid care are rezidenta permanenta sau temporara in Romania.

E necesar sa ai venituri dovedibile, adica:

•   sa fii salariat (angajat pe perioadă nedeterminata) cu cel putin 3 luni vechime la actualul angajator;
•   sau pensionar cu pensie pentru limita de varsta;
•   sa realizezi venituri din profesii liberale (PFA).

Pentru a putea avea un Card Direct trebuie sa ai varsta cuprinsa intre 18 si 75 de ani la data acordarii cardului de credit.

Cum iti activezi cardul de credit?

Suna la 0213 084 000 si selecteaza optiunea Activare Card. Este necesar sa ai Cardul la indemana ca sa te identifici. Cardul se trimite inactiv din motive de siguranta.

Ai uitat codul PIN?

Primeste unul nou! Contacteaza-ne la numarul de telefon 0213 084 000, Program de Luni - Duminica, 08:00-20:00.

Online: Completeaza formularul de aici si te vom contacta in cel mai scurt timp.

Cum imi activez extrasul prin email?
  • Completeaza Formularul de aici si te vom suna pentru activare. Il regasesti si in sectiunea dedicata din Contul Meu.
  • Apeleaza numarul de telefon 0213 084 000, Program de Luni-Duminica, 08:00-20:00
Cum aflu informatii despre variatia indicelui ROBOR la 3 Luni?

Consulta aici istoricul indicelui ROBOR 3M pentru cardurile de credit cu dobanda variabila.

Cat platesti in plus daca retragi bani de la bancomat?

Trimite SMS la 3750 cu suma de care ai nevoie si numarul de zile in care vei rambursa banii si primesti pe loc raspunsul cu toate detaliile: dobanda si valoarea totala de plata, care contine si comisionul de retragere numerar.

Unde poti utiliza cardul?

Poti utiliza cardul oriunde in lume unde apare sigla Mastercard – in magazine, la bancomat sau online. Comisionul este 0% pentru toate cumparaturile platite cu acest card.

Pot face tranzactii internationale?

Da, poti folosi cardul oriunde in lume unde este afisata sigla Mastercard.

Unde poti rambursa sumele inapoi pe card?

Alege modalitatea de rambursare potrivita pentru tine de aici.

Cum imparti in rate o cumparatura?

Prin programul Rate Oriunde, orice cumparatura de peste 500 de lei se poate transforma in rate, de la 3 la 36. Noi iti trimitem un SMS prin care te informam ca poti transforma suma platita in 3 Rate fara Dobanda, sau in 4–36 de Rate Usoare cu numai 1% dobanda pe luna.

Ai la dispozitie 3 zile de la primirea SMS-ului sa te hotarasti daca vrei sa convertesti tranzactia in rate si sa raspunzi la SMS-ul primit. Vei vedea pe urmatorul extras anularea tranzactiei cu plata integrala si prima rata a produsului.

Exemplu de calcul reprezentativ pentru cumparaturi cu plata in Rate fara Dobanda: Valoarea DAE este 0.97% pentru un credit de 10000 de lei, pe o perioada de un an, considerand o tranzactie in 12 Rate fara Dobanda, taxa de emitere card 30 de lei si comisionul lunar de administrare credit de 4,5 de lei. Valoarea totala a creditului este de 10084 de lei.

Ce inseamna Perioada de Gratie de 55 de zile?

Perioada de gratie se refera la numarul de zile pentru care dobanda pentru cumparaturi este 0% si poate fi de la minim 25 zile pana la maxim 55 zile. Ca sa beneficiezi de dobanda 0% trebuie sa rambursezi suma totala de plata pana la data scadenta a extrasului in care este evidentiata cumparatura.

Ce este serviciul Mastercard ID Check?

Servicul ID Check, iti protejeaza cardul prin setarea unei parole necesare pentru autorizarea platilor online. Vei primi prin SMS o parola dinamica (one time password), diferita, de fiecare data cand vei face o tranzactie online la un magazin inrolat in acest serviciu. E necesar sa te asiguri ca primesti SMS-ul cu parola pe un numar de telefon mobil valid declarat la BT Direct.

Cum imi actualizez informatiile despre datele personale?

Online – acceseaza formularul aici!

Care este valabilitatea cardului meu de credit?

Cardul tau este valabil pana in ultima zi a lunii inscrise pe fata lui. Cardul reinnoit este trimis la adresa de corespondenta inregistrata in sistemul nostru. Pentru a putea primi noul card, te rugam sa te asiguri ca ai datele personale actualizate in sistem.

Am pierdut cardul. Ce trebuie sa fac?

Suna la 0213 084 000 (disponibil non-stop) imediat ce constati ca ai pierdut cardul si noi il vom bloca pentru a preveni eventuale tranzactii nepermise.

Cum poti afla informatii despre cardul tau?

Suna la numarul 0213 084 000 de pe numarul de telefon declarat in sistem si poti afla informatii pe loc de la robotul automat. Este necesar sa ai Cardul Direct la indemana ca sa te identifici.

Pentru informatii pe care nu le furnizeaza robotul automat iti stau la dispozitie consultantii nostri.

Sunt client ERB Retail Services / BT Direct. Cum ma afecteaza fuziunea celor 2 companii?

Fuziunea nu impacteaza clientii existenti ai celor 2 companii. Serviciile de care beneficiati vor continua sa fie oferite in aceleasi conditii contractuale.

In urma fuziunii contractul meu mai are valoare? Trebuie sa semnez un act aditional cu BT Direct?

Contractul se desfasoara in aceleasi conditii si nu este nevoie sa semnati un alt document.

Se schimba costurile dupa fuziunea ERB Retail Services – BT Direct?

Costurile dumneavoastra raman neschimbate.

Am un card Euroline. Ce se va intampla cu el? Mai functioneaza dupa fuziunea ERB Retail Services – BT Direct?

Cardul EuroLine va functiona in parametri normali. Am lansat Cardul Direct si urmeaza sa inlocuim toate cardurile EuroLine cu noul Card Direct, insa pana la primirea noului Card Direct puteti folosi cardul EuroLine pe care il detineti, ca si pana acum.

Pot sa cer inlocuirea cardului meu cu Cardul Direct mai repede?

Daca doriti sa primiti mai repede noul plastic Card Direct va rugam sa ne sunati la 0213 084 000 si preluam cererea Dvs de inlocuire card.

Cum primesc noul Card Direct?

Vom trimite noul Card Direct prin posta la adresa de corespondenta pe care ati declarat-o. Daca au intervenit modificari, va rugam sa ne contactati la 0213 084 000 pentru a actualiza informatiile.

Ce se modifica in baza Directivei revizuite a UE privind serviciile de plata?

Prin Legea 209/ 2019 s-au transpus prevederile Directivei revizuite a UE pentru serviciile de plata prin care se uniformizeaza anumite costuri pentru cetatenii care locuiesc legal in Europa. Noile norme inseamna ieftinirea, simplificarea si securizarea platilor dumneavoastra electronice. Mai multe detalii aici.

Ce trebuie sa stii daca doresti sa faci o sesizare/ reclamatie catre BT Direct IFN SA?

În toate cazurile puteti transmite BT Direct IFN SA orice reclamaţie privitoare la serviciile prestate ori la pretinse nerespectări ale drepturilor Dvs, în scopul soluţionării pe cale amiabilă a acesteia. Puteti contacta BT Direct IFN SA la adresa de email: contact@btdirect.ro, prin telefon la numărul 0264 302 000, la sediul central din str. Constantin Brâncuşi, nr. 74-76, etaj 3, Cluj-Napoca; Punct lucru: Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 6A, Cladirea Olympus, etaj 3, Bucuresti sau accesând website-ul https://www.btdirect.ro in sectiunea Cardul Direct-Cum il admnistrez/online – Transmite solicitarea ta online/ Alte solicitari.

Aveti dreptul să va adresati:

  • Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), la adresa din Bucureşti, B-dul. Aviatorilor, nr. 72, sector 1, e-mail:
    office@anpc.ro, website -www.anpc.gov.ro sau
  • Băncii Naţionale a României (BNR) cu sediul central în strada Lipscani, nr. 25, sector 3, Bucureşti, cod 030031, România
    (website -www.bnro.ro), în cazul în care va considerati prejudiciat în baza contractului cu BT Direct IFN SA.

În vederea soluţionării pe cale amiabilă a eventualelor litigii şi fără a se aduce atingere dreptului Dvs. de a iniţia acţiuni în justiţie ori de a sesiza ANPC sau BNR, după caz, puteti folosi procedurile extrajudiciare de soluţionare a litigiilor. Astfel, puteti recurge la:

  • Procedura medierii, în temeiul prevederilor Legii nr. 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, cu modificările şi completările ulterioare și/sau
  • Procedurile de soluționare alernativă a litigiilor administrate de CSALB, potrivit Ordonanței Guvernului nr. 38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori şi comercianţi, cu modificările ulterioare. Informații suplimentare privind sesizarea CSALB se pot obține la adresa strada Sevastopol 24, et 2, sector 1, București, România, accesând website-ul www.csalb.ro, la numărul de telefon 0219414 sau la adresa de e-mail office@csalb.ro; și-activitatea de mediere, precum și Tabloul Mediatorilor Autorizați se pot obține accesând website-ul http://www.cmediere.ro/.