Noutati18.05.2021

Vrei sa ne transmiti o solicitare sau o sesizare?

Suntem aici pentru tine, fie ca ne esti client sau nu. Apreciem feedback-ul primit si il privim in mod constructiv, pentru ca ne ajuta sa fim mai buni, pentru tine.


Pentru a ne contacta, poti alege oricare din urmatoarele canale de comunicare:

1. Completand formularul de contact de pe site-ul nostru;

2. Prin apel telefonic la ALO BT Direct: 021 308 4000 sau 0264 30 2000;

3. Prin e-mail la adresa: contact@btdirect.ro;

4. In scris, prin adresa trimisa la sediul nostru (Olympus House, Bd. Dimitrie Pompeiu nr.6A, etaj 3, sector 2, Bucuresti). 


Te rugam sa mentionezi datele tale de identificare (ex: nume complet, numar card/ contract etc.), precum si produsul/serviciul pentru care te putem ajuta cu orice clarificari. 

Angajamentul nostru este de a-ti oferi suportul necesar intr-un mod prietenos si orientat spre solutia pe care o identificam. 


Etape: 

1. Iti confirmam primirea si inregistrarea sesizarii. 

2. Sesizarea ta este gestionata folosind un sistem centralizat si de catre specialisti dedicati. Suntem pregatiti pentru a te ajuta indiferent de produsele contractate la BT Direct si pentru orice situatie intampinata in colaborarea cu noi. 

3. Efectuam verificari specializate, analizam informatiile primite de la tine si pe cele aflate la dispozitia noastra. 

4. Cautam solutii, le aprobam si le pregatim pentru a-ti putea fi propuse, oriunde este cazul. 

5. Daca situatia o cere, actionam pentru a efectua modificarile necesare, conform solicitarii primite de la tine si a concluziilor analizei noastre. 

6. Uneori, in ciuda tuturor eforturilor noastre, situatia semnalata are o rezolvare partiala sau face referire la o situatie din trecut care nu poate fi schimbata. In astfel de cazuri, includem in raspuns detaliile care arata disponibilitatea noastra de a invata, de a fi mai buni, de a continua sa ne gandim la solutii pentru viitor. 

7. Revenim cu un raspuns oficial, pe care ni-l dorim cat mai aproape de asteptarile tale. Acesta contine informatii privind situatia semnalata, detalii privind demersurile efectuate de noi si privind solutiile pe care vi le putem oferi. Incercam ca, prin raspunsul oferit, chiar si cele mai complexe sau tehnice aspecte sa fie explicate intr-un mod cat mai prietenos si eficient. 

8. Depunem eforturi pentru a-ti raspunde mai repede decat termenul legal de 30 de zile calendaristice, in 15 zile sau mai putin. 

9. In cazuri punctuale, daca situatia semnalata necesita verificari de durata, consultarea unor documente arhivate sau implica si alte entitati in afara BT Direct, te vom informa privind stadiul solicitarii. 

10. Sesizarile pe care le primim sunt aduse la cunostinta conducerii institutiei, periodic, pentru a ne asigura ca suntem, in permanenta, in pas cu tine si nevoile tale. 


Speram ca informatiile pe care le oferim in raspuns aduc clarificarile necesare si ramanem in continuare la dispozitia ta.

Totodata, ai dreptul de a recurge la mecanisme extrajudiciare de solutionare amiabila a disputelor, precum cele oferite de catre Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB), conform prevederilor legale in vigoare. De asemenea, te poti adresa institutiilor si autoritatilor competente in gestionarea reclamatiilor consumatorilor, respectiv Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC), Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si/sau instantelor de judecata.

 


Iti multumim pentru colaborare, 

Echipa BT Direct

Vrei un card de
cumparaturi?